shopping cures everything...

det är fan mitt motto.

shopping botar fan allt i världen, om man tänker inom rimliga gränser såklart. en sån otrolig frihets- och glädjekänsla rusar genom hela kroppen när man hittar något riktigt snyggt som dessutom är billigt. det bara skriker efter att få komma in i ens garderob.

igår fick dessa söta saker följa med mig hem i mina kassar:

 

söt svart ballerinaklänning, kostade bara 49 kronor (när ska man använda den?)
BIK BOK


hello kitty ankelsockar och puder
H&M

färgglad randig tunika / oversize t-shirt
H&M

svarta shorts av treggingsmodell och vita leggings
Gina Tricot


sen köpte jag även en present till mamma, det är ju mors dag på söndag! :)

men det kan jag inte lägga upp här för då får hon veta vad det är ju, hon är nämligen flitig läsare varje dag! och då blir det ju ingen överraskning.

 

efter väla och familia var det storhandling av mat som gällde. och det var en himla tur att jag hade therése med mig, jag får ju inte bära tungt så det var hon som fick sköta alla tunga lyft till mig. bättre vän kan man väl inte hitta än en som ställer upp så?!

stort tack gumman!



Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Snart kör jag även igång en tävling där man kan vinna en goodiebag värde 2000:- så håll utkik=)



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-06-05 @ 16:28:13
Bloggadress: http://millahoman.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0