städ-humör ?

herregud, jag blir helt förvånad över mig själv. har suttit ett tag nu och sett några avsnitt av sex and the city och jag ääälskar det. :)

 

men så blev jag plötsligt helt sugen på att städa och göra fint. varför vet jag inte, men det har jag börjat med nu, var bara tvungen att skriva ner det här. ibland chockar man till och med sig själv!

det allra tråkigaste är bara att paul fortfarande inte kommit hem från extrajobbet. snyft...



Caroline

Haha, jag får också massa infall när jag kollar på Sex and the City. På något sätt vill man la försöka få det lika perfekt som de...

2010-05-19 @ 03:09:24
Bloggadress: http://pavlic.blogg.se/

maddie

suget efter att städa kommer sällan för min del :P



sv: näe jag e typ "halv vegetarian" jag äter fisk och skaldjur, resten veg.

2010-05-19 @ 12:14:01
Bloggadress: http://princessmaddie.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0