30 secrets about me!

Jag hittade en lite rolig grej inne hos en söt vän igår, en lista med 30 punkter som man kan ha som rubriker till inlägg och sen skriva om så att ni läsare kanske får en större bild på vem jag är. det är ju många av er som jag faktiskt inte känner. Tänkte faktiskt börja med den första punkten redan idag. Kanske redan om en liten stund...
Men det här är inte inlägg som snabbt ska knåpas ihop, det måste få ta sin lilla tid!

Såhär ser listan ut iaf:

Del 1 - Presentera mig själv.
Del 2 - Min första Kärlek.
Del 3 - Mina föräldrar.
Del 4 - Det här åt jag idag.
Del 5 - Vad är kärlek.
Del 6 - Min dag.
Del 7 - Min bästa vän.
Del 8 - Ett ögonblick.
Del 9 - Min tro.
Del 10 - Det här hade jag på mig idag.
Del 11 - Mina syskon.
Del 12 - I min handväska.
Del 13 - Den här veckan.
Del 14 - Vad hade jag på mig idag.
Del 15 - Mina drömmar.
Del 16 - Min första kyss.
Del 17 - Mitt favoritminne.
Del 18 - Min favoritfödelsedag.
Del 19 - Detta ångrar jag.
Del 20 - Den här månaden.
Del 21 - Ett annat ögonblick.
Del 22 - Det här upprör mig.
Del 23 - Det här får mig att må bra.
Del 24 - Det här får mig att gråta.
Del 25 - En första.
Del 26 - Mina rädslor.
Del 27 - Min favoritplats.
Del 28 - Det här saknar jag.
Del 29 - Mina ambitioner.
Del 30 - Ett sista ögonblick.

PP, jag tycker att du också ska göra det här!


marie

HAHAHAHA; jag blev faktiskt lite sugen på att göra listan så kanske att jag får ta tag i det. Blev ännu mer manad nu när du tillochmed skrivit det på din sida :P haha!!



Ska fixa alldeles strax :D Det lovar jag, antagligen idag eller imon. Troligtvis imon, då har jag fått tänka lite å är själv å kan koncentrera mig lite mer :)



Nu ska jag läsa vidare på din blogg å kommentera ännu mer :D

2010-11-29 @ 17:48:16
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0