mycket har hänt...

den senaste veckan har varit fylld av både glädje och sorg. en närstående har gått bort och en annan har fötts. massor med olika känslor har översvämmat och ibland har jag inte vetat vad jag har känt, det har varit så himla blandat hela tiden.

samtidigt som jag gläds oerhört mycket över vår resa vi ska åka på nu i helgen, så känns det så otroligt fel att glädjas över den när saker och ting är som dem är just nu. det som är positivt just nu är att jag och framförallt paul kommer att få ett avslut nu innan det är dags att åka.



idag har jag inte gjort väldans mycket faktiskt, fast en del har det ändå hunnits med. när jag vaknade gick jag upp och åkte och solade direkt, och på vägen hem köpte jag frukost som jag mumsade i mig när jag kom hem igen.

sen kallade duschen och därefter gjorde jag vid mig för jobbet.

 

när jag kom till lund var jag på secret mission innan det var dags att börja jobba, och nu är jag alltså igång och jobbar! thank God for iphone!


strax kommer det ett inlägg till om vår resa...





Becca

Usch, låter inte alls kul :(



sv: Jag letade efter den igår men hittade inte den :(

2010-11-03 @ 18:02:06
Bloggadress: http://isladebecca.blogg.se/

Jennie

Jag beklgar sorgen! kramar Jennie

2010-11-04 @ 08:41:01
Bloggadress: http://jennieskrypin.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0