på lördag smäller det...

07.30 på lördag morgon kommer mormor och morfar och hämtar mig och paul för att köra oss till Kastrup. jag kan väl inte säga nog många gånger hur mycket jag längtar?!

det känns som jag tjatar som fan här i bloggen, men det är typ det mitt liv består av just nu. ni får säga till om jag blir för tjatig!

idag har jag läst nyheter och sånt där jag fått besked om att det är enorma översvämningar i thailand typ där vi ska, nästan. flyg och båtar går inte osv. gissa om jag fick en klump i magen. menmen. vi får hoppas att det flyter undan och torkar innan helgen. :)
det är i alla fall min förhoppning.

pappa gjorde en riktigt bra liknelse angående detta faktiskt - nere i malmö har människor skjutits av den "nye lasermannen" men vi har inte märkt nåt som bor några mil ifrån. så vi hoppas att det är precis samma sak nere i thailand, för det är ju en bit ifrån där vi ska va som det är som värst. håll alla era tummar med mig! :)

nu ska jag snart packa ihop allting och bege mig ut och jobba lite för min lön, hehe.

tänkte även berätta att det näst intill är färdigpackat, bara hygienartiklar som används dagligen som ska packas också, och mitt smink! sen är det finished och vi är fit for fight. bara katternas saker som ska packas också, men det kan vi ju inte göra förrän på fredag när det är dags för dem att åka, dem ska ju bo hos tobbe och malin nu medan vi är borta och jag kommer sakna dem som attans. det kommer vara jättejobbigt att lämna dem, men vi vet att dem kommer ha det superbra där. hoppas dem inte kommer sakna oss föör mkt bara. men jag vet att malin tar väl hand om dem, tobbe också såklart! ;)

nej nu beger jag mig in i häntextra.

ciao!


Emmelie

Tack gomman :)

2010-11-04 @ 06:57:30
Bloggadress: http://twwinie.blogg.se/

marie

Heeej mitt hjärtegull!

Nu innan jag börjar skriva en ny text om mitt liv till * så tänkte jag skriva en liten hälsning till dig :)



Tänk att du/ni åker snart! Som jag vill hänga med. Hoppas verkligen att ni kommer få det kanon! Massa sol, shopping, värme jag vet inte allt! jag vill också!



När ni kommer hem sen så får vi träffas tycker jag, planera lite.. Haha, styra upp något! :)



Va heter det.. saknar fortfarande en lista på exakt ALLT som finns i resväskan, skulle jag inte få det? va det inte så? Ha? :P Hoppas att den kommer iaf! Kollar din blogg typ 390 ggr per dag! Smått beroende kanske? Måste tacka för svaren på frågorna, kanske gör jag en ny lista som jag vill ha svar på varje dag! ;) En såndär dagens checklista på ett ungefär.. Det ska jag nog minsann göra! Haha, jag har ju tid till det ;)



Guuud vad jag saknar dig, tänker på dig! Din andra hälft också... men jag finns här det vet du! :)



Massa kramar å pussar Älskar dig!

2010-11-04 @ 17:26:13
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

marie

Älskade, älskade du!!!

Nu sitter ni på flyget som ska ta er till varmare breddgrader! Jag vill också! Det är galet tråkigt väder här så ni valde verkligen rätt tid! Hoppas att flygresan och allt går bra. Att ni inte glömt något hemma som ni skulle haft med, att resväskan håller, att ni inte blir stoppade i alla olika kontroller :P... Haha jag kanske borde göra en ny lista som du kan svara på när du kommer fram? :D Det tror jag minsann.. :)



1) Vad rörde sig i huvudet innan avgång?

2) Hur gick flygresan? Berätta.

3) Första tanken när ni landade?

4) Kom kläderna rullandes på bandet? :P

5) Vilket väder möttes ni av?

6) Berätta om hotellet.

7) Vad ska ni göra resten utav dagen?

8) Vilka förväntningar har du på resan?

9) Är det något som du glömt hemma?

10) Vill du att jag slutar med alla listor och frågor?



Baaahh!! Önskar att jag var med! Eller att vi skulle åka snart :) Vi får åka på någon resa ihop sen :) Hade varit riktigt kul. Tycker jag iaf! Saknar dig som en tok.. Önskar att dagarna kan gå lite fortare nu så att du kommer hem snabbare för då ska vi ses :) Mys!!



Nu ska jag ta tag i dagens sysslor (som vanligt).. Sen ska jag faktiskt slänga fram alla mina pyssel saker och börja pyssla lite :)



Massssa pussar å kramar! LOVE LOVE LOVE!!

2010-11-06 @ 11:01:11
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

Becca

Antar att ni är på planet mot Thailand nu, härligt! Sola åt vinterbleka mig också!

Här är en liten award till dig :)http://isladebecca.blogg.se/2010/november/blogg-award.html#comment

2010-11-06 @ 12:17:49
Bloggadress: http://isladebecca.blogg.se/

marie

Gumman, saknar dig!



Undrar så hur allt har gått? Ni har väl kommit fram? Du skulle ju uppdatera, har det hänt nåt? Får lite smått panik att inte veta... :(



Tänker på dig konstant och bara längtar efter en ny dag eller ny timma för att KANSKE, KANSKE har du skrivit något här! Får krupp snart! Hoppas verkligen att jag ser något livstecken ifrån dig snart! Jag funderar starkt på att ringa till erat hotell för att se så att ni är där! Tror du att man kan det? Klart att man måste kunna det... Måste verkligen veta så att allt har gått bra!



Har iofs inte läst om något flygplan som kraschat så hoppas att det inte är så. Men man vet ju inte fall det hänt något när ni kommit fram jue.. :( BaahH!! Hoppas verkligen att du skriver snart! Tillsdess får du njuta utav värmen! Ni kommer få en chock när ni kommer hem igen, det kan jag lova! Nu är vintern verkligen påväg det kan jag lova! SVIIINKALLT ute!



Älskar dig! Puss å Kärlek

2010-11-08 @ 16:36:29
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0