handbagage ?

är lite kluven när det gäller det där med handbagage. jag vet inte alls vilken väska jag ska ha som handbagage och hur stor den ska vara och vad jag ska packa där i.

först tänkte jag bara ha min handväska, men fick höra att det inte räckte utan att man måste ha sån karbinväska för att få plats osv. men shit. är det verkligen nödvändigt? hmm. är helt kluven.

någon som kan hjälpa mig med tips och råd?



marie

Hallå!!! :)



Du vet vad jag tycker att du ska ha för väska det har vi redan dividerat. Jag kan lova dig att tar du bara en handväska så kommer du ångra dig sen när du märker att det inte kommer få plats. Du kan ta en vanlig handväska som du har vid fötterna som du under flygningen bara skjuter under stolen å en som du lägger uppe på hyllan. Då får man en extra. Så gjorde jag. Å på hemresan sen så prackade jag på micke en väska också :P Det blir inte pöligt för att du har ju bara hand om en väska ändå, den stora chekar du ju in. Hur ska din mamma göra?



Jag tycker helt klart att du ska ta en såndär större väska. Du kommer att tacka mig efteråt för känner jag dig rätt kommer du shoppa en hel del ;)



Ska snart hoppa in å bli ännu mera avis på hotellet... haha jag vill också! Men jag får nöja mig med solariet tills det är dags för oss att åka :D Men inte riktigt samma sak..... va heter det, hur skulle vi göra med nyår? Vi snackade ju om det för ett tag sedan. Skulle vi fira ihop? Skulle vi ta en kryssning? Vad säger ni? Tycker det hade varit kanon kul! :D



2010-10-21 @ 18:22:38
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0