dags att sova nu kanske

måste verkligen lägga mig och försöka sova nu, det är en lång dag imorgon, inte på något negativt sätt alls men det är mycket som ska hinnas med och jag ska upp hyffsat tidigt för att vara min lediga helg.

10.00  befinna mig i stallet för att rida tillsammans med matilda

13.45  blir upphämtad på statoil av en domarkollega, match i vegeholm

18.30  sarah och daniel kommer på besök

 

någonstans ska det hinnas med att bestämma vad det ska bli för middag på kvällen och laga denna, duscha och göra vid mig, lägga in all tvätt som intagit vår hall plus lite annat smått och gott.

 

nej nu ska jag sova. myspys.



Sandra

Tack, det är bara bra. Själv också antar jag?

2010-09-12 @ 01:01:26
Bloggadress: http://saanra.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0