en fullspäckad dag

då har jag vaknat upp till en dag som kommer bli allt annat än helt lugn, som jag egentligen hade behövt. har en hel del saker som jag måste göra idag.

-  sticka till stallet
-  hämta paket
-  laga middag
-  storstäda lägenheten
-  tvätta både kläder och sofföverdrag


shit, hur ska jag hinna med allt, men det ska jag, inga problem. hehe. men det känns som att jag bör gå upp nu och masa mig iväg till stallet. tråkigt väder ute bara, ska försöka få tag i stallägaren och se vart ridhuset ligger som jag fått info om att det är skrittavstånd till. då kan man rida där ju, behövs nu till vintern framförallt.

senare idag ska jag visa alla söta saker som kommit i brevlådan under veckan! kommer nog nåt idag med! ;)

hejsvejs så länge...


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0