kattungarna (bilder)

vår små söta kattbebisar har ju flyttat till sina nya hem, alla utom en som vi själva ska behålla. jag har ju inte visat er bilder på dem sen dem blev större, så det tänker jag göra nu!

dem tre små killarna (han vi behåller sitter i mitten)


dem tre sötnosarna som nu har flyttat


tjejen i syskonskaran (det var hon jag ville behålla egentligen, men paul fick bestämma)


lilla lurvis som vi behållt


den här lille herren har flyttat till malmö


den här sötnosen var min favorit mot slutet, alfred heter han nu hos sin nya familj


och här har vi hela syskonskaran!



det är galet så mycket man saknar dem nu när man sitter och tittar igenom alla bilder, för vi har massor med bilder. hittade en galet ball bild på lurvis som vi behållt, som jag bara mååste visa!

 



jaaa, jag hade kunnat hålla på och titta på dem bilderna hur länge som helst, men nu har jag gett er ett smakprov på dem små söta bebisarna. man måste ju sluta nån gång också!
och jag har hört att man ska sluta när det är på topp, så det gör jag nu!



Sophie

Åh gud vad söta!

2010-09-10 @ 16:45:47
Bloggadress: http://lifeassophie.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0