måste man vara ensam ?

jag vet inte varför jag valde den här rubriken till detta inlägget, den är lite missvisande mot var det egentligen handlar om, men det är ju allt i samhället så det kvittar.

men det här med att köpa kläder som absolut ingen annan har, varför ska man bry sig så himla mycket om det? alla andra som man umgås med behöver ju faktiskt inte ha det på sig samtidigt, hur stora är dem oddsen liksom?

den här reklambilden som visas typ överallt just nu är verkligen snygg:



tunikan som modellen har på sig kommer ifrån gina tricot och är utan tvekan en av produkterna som säljs mest där just nu, men den är faktiskt ursnygg.
jag har precis beställt hem en eftersom den är slut i typ alla butiker. jag älskar den och tycker den är hur snygg som helst, att alla andra har en, ja det skiter jag i. jag måste ju få ha på mig det jag själv gillar och inte hela tiden gå efter att jag ska ha något som ingen annan har.

punkt.


Cissi

Lungt, aah va tråkigt :O

2010-09-08 @ 12:06:37
Bloggadress: http://iissic.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0