9 timmar kvar...

känns rätt så deprimerande att sitta och veta att det är 9 timmar kvar tills jag ska befinna mig i lomma och hämta paul på jobbet, närmare bestämt kl 12.

innan dess ska jag jobba i tre timmar till, sen äta frukost tillsammans med linda och barnen och dessutom helst sova lite också. hmm. jag kommer vara sjukt trött sen på kvällen känns det som.
men när vi kommer hem till ängelholm så ska jag köra och rida, längtar.

på tal om att rida, är så himla nöjd med hifhof nu. han har haft lite vintervila nu i några veckor, jag har haft så himla mkt annat att göra så jag har inte kunnat rida honom lika mkt som jag önskat. men nu ska han igång igen. och i helgen och i måndags gick han riktigt riktigt bra. det har varit så fint väder och han gick i fin form och skötte sig förträffligt.
har dessutom lagt sporrarna på hyllan nu när han inte är igångsatt, för han är ju lite piggare än normalt. kan knappt vänta tills jag ska dit imorgon eftermiddag, blir nog att träna lite skänkelvikning då, det behöver han. :)



imorgon ska jag också köra och beställa smörgåstårtor till pauls 25 årskalas, kommer bli hur bra som helst. lokalen är också bokad, sen återstår det bara att steka pannkakor i stora lass dagarna innan det är dags. men det är några veckor dit, men man får vara ute i tid med en del saker.

nu ska jag se halv åtta hos mig.


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0