corona på ICA?

visste ni att dem säljer min absoluta favorit-öl på ICA? helt sjukt. hade aldrig sett det innan, men så nu förra veckan så bara stod den där i hyllan. visserligen bara 3,5% alkohol men visste verkligen inte att dem fanns med den alkoholhalten.

denna är sjukt god med en limeklyfta i. tror jag ska köpa några såna till helgen. ;)

visste ni?



Becca

Hade ingen aning..



sv: Jag e grym ;) Jag har ett par olika dofter på scrubbar. Det är ju perfekt tid att scrubba sig nu så man får en fin och jämn bränna! Det är bara att smsa eller ringa!

2011-04-29 @ 06:33:39
Bloggadress: http://isladebecca.blogg.se/

marie

Dem är jääääkligt goda, men inget man kan trycka i sig direkt! Men goda är dem, helt klart! KOmmer ihåg sommaren då jag bodde på hedvigsborg, när hon Jessica va inneboende ifall du kommer ihåg.. Faaan vad jag å hon pimplade sådana ;) Låg ute på gräsmattan, sola, snacka skit och sms med matte :P haha! Det var tider det!



2011-04-29 @ 08:14:55
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0