hålla helg!

nu är det snart dags för hemgång, en halvtimme kvar ungefär. jag har börjat så smått att göra iordning och packa ihop mina saker. är svinhungrig och dödstrött så det är verkligen välkommet att avslutta arbetspasset kan jag säga.

är dessutom ledig hela denna helgen, det blir mkt att göra och lite slappande men det är det värt.

idag: tvätta 11-15, stallet, steka pannkakor, handla kött, fixa kort på väla fotolabb, fredagsmys med hjärtat ♥

lördag: steka pannkakor, förbereda kalaset, hämta nyckel till lokalen, grilla och fira valborg med underbara vänner, ta in hästarna och ge dem lunch

söndag: göra pannkakstårtor, duka i lokalen, hämta smörgåstårtor, ta in hästarna och ge dem lunch, ha kalas, städa lokalen

snacka om späckad helg, men jag älskar det. det är enbart saker som jag tycker om och helgen kommer att spenderas tillsammans med vänner som betyder mycket. det kan inte bli bättre. sen att fira pauls 25 årsdag på söndag är ju också härligt. kan knappt bärga mig!

men nu är det först och främst att handla frukost på preem på vägen hem, framförallt min mage ser fram emot det, den har skrikit efter mat rätt länge nu.

hur ser er fredag ut?


maddie

härligt med festligheter! :)



sv: jackan finns bland annat på stayhard.se men tyvärr e den väldigt dyr, 3898 kr! o.O

2011-04-29 @ 09:02:05
Bloggadress: http://princessmaddie.blogg.se/

A N G E L I J N A

SVAR; tack;)

2011-05-01 @ 18:35:09
Bloggadress: http://angelijnas.blogg.se/

Anna

Mysigt med fest!



Hade du dom i kylen innan du skar dom och bakade av dom? Det enda jag kan tänka mig utöver det är att du kanske skulle haft dem inne i ugnen ett tag till.



Trist att dom inte blev som du hade tänkt det, smälte du smöret eller hackade du samman det hela som en deg?



Hade ni trevligt i helgen? :)

2011-05-03 @ 12:11:02
Bloggadress: http://[email protected]

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0