våren har kommit! eller?

våren är verkligen välkommen, eller nej, nu ljuger jag. våren har ju inte varit här. det gick från svinkall vinter direkt till sommar. för vi hade väl inga vårdagar? eller har jag missat dem?

det är i alla fall hur underbart väder som helst om dagarna och jag älskar livet helt enkelt. dock har jag haft en hel del att göra det senaste så jag har inte riktigt hunnit njuta såsom jag önskar att jag gjort. men det kommer, det är inte över än! hoppas inte det iaf...

 

idag har jag t.ex. ordnat med att boka uppskrivning, uppkörning och 2 st körlektioner till paul så han kan få tillbaka sitt körkort så snart som möjligt, och det var riktigt kärvt med tider nu innan sommaren. så vi får hoppas att han klarar det! jag håller alla tummar och tår. men jag kommer inte berätta när han ska göra det, det får ni veta allteftersom, om ni vill!

har dessutom varit på utvecklingssamtal med min chef på jobbet och det gick så strålande att det inte är sant. trivs otroligt bra med mitt liv just nu, både hemma och på jobbet och det märktes tydligen! hihi. Im so happy!

Morgondagen bjuder på ett besök på NewYorker och träffa min söta vän Linda. Ser fram emot det massor. Men först några timmars sömn som ska bli ännu skönare, men det är inte på minst 3 timmar än. Önskar jag kunde sova nu, men det går inte för sig, sitter jag på jobbet. Men det kanske ni har räknat ut med denna otroligt härliga uppdateringen jag har haft idag. Visst har det varit bra? Från typ nada till massor, det är inte illa pinkat.

Nu: Huset Fullt


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0