är jag tillbaka ?

nu är det mer än 3 månader sen jag skrev här sist, jag har helt enkelt inte haft någon lust. det har hänt mycket i mitt liv men jag har liksom inte orkat eller velat skriva ner det här. inspirationen har varit som bortblåst.

IRL har jag fått en del påtryckningar att bloggens uppdateringas saknas. är det så så får ni kommentera på detta inlägget. tänkte kolla hur stort intresset är.

möjligtvis att jag är tillbaka nu igen. vi får helt enkelt se, ska göra ett försök.

vad vill ni jag ska skriva om?
vilken typ av inlägg saknar ni mest?
vad är det som gör att ni klickar in här gång på gång?

svara på mina frågor så ska vi se om jag kan komma tillbaks in i bloggträsket! :)


Becca

Alla sorts inlägg!

2011-09-01 @ 07:45:56
Bloggadress: http://isladebecca.blogg.se/

Becca

sv: denna fetaosten var godare. kommer snappt ihåg den som vi åt.

2011-09-01 @ 08:34:25
Bloggadress: http://isladebecca.blogg.se/

Emelie

Ja, fortsätt! Mysigt att kunna läsa lite om din vardag fast vi inte ses så ofta :)

2011-09-01 @ 11:31:25

marie

haha det var varken praktik eller jobb :P Jag inventerade på city igår :P Men gott med snabba/enkla pengar :D Dock försvinner pengarna idag då jag å lasse går på en handledarutbildning, men jag lär väl tjäna ihop dem pengarna sen förr eller senare :) Men OJ vad jag längtar efter ett riktigt jobb. Så snart ska det väl bli ordning på mig också ;)

2011-09-01 @ 11:41:20
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

Mauuulin ;)

MAT och MODE ;D

rädda mina "vad ska vi äta till middag idag?" dagar! hehe ;) dela med dig av fina shopping fynd, som du har köpt så att jag INTE köper dem hahahah ;) och massa annat SKOJ! =)

2011-09-01 @ 17:57:55

Anna

Det spelar ingen roll vad du skriver om bara du skriver! :)

Men mode och inredningen av din nya lya ska bli rolig att följa! Kram från ett regnigt Härnösand

2011-09-07 @ 18:56:25
Bloggadress: http://qtee.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0