mys med mamms och papps

vad är bättre en fredagkväll än mys med mamma och pappa? INGET. jag har ju ont i foten och tar lite smärtstillande och så, blir trött och sliten av tabletterna. så när jag pratade med pappa i telefonen innan idag bestämde vi att jag skulle åka hem till dem och äta lite julmat och ha fredagsmys och bli lite ompysslad. alltid härligt när någon i ens närhet tycker synd om en! om jag ska vara ärlig så hade jag faktiskt helst av allt jobbat denna helgen. har inte råd att vara hemma, behöver verkligen pengarna. men jag kan ju inte gå runt och ha ont heller och det blir ju inte bättre av att inte vila foten heller, tvärtom. doktorn ordinerade vila fram till måndag först och främst. hoppas tabletterna har hjälpt mer då så det värsta gått över. en negativ sak idag var att rögle inte kunde hålla i sin vinstsvit, men den måste brytas nån gång så en ny kan påbörjas. egentligen var det bara en fråga om när. nu är det die hard 4 på TV.


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0