planerna sprack...

planerna denna veckan har spruckit som bara den. det har inte alls blivit dom planerat. i måndags jobbade jag ju som sagt, mådde kass och hade lite feber men jag bet ihop och körde till jobb ändå.
men det skulle jag inte ha gjort, det blev bara värre och nu idag lördag är jag fortfarande dålig. febern har lagt sig som tur är men halsont och hosta sitter kvar.
jag har inte kunnat hålla inne nåt jag ätit sen det jag åt på jobbet i måndags (får tacka gudarna för nyponsoppa), den jävla hostan sätter igång kräkreflexerna. är skitförbannad. jag vill inte må såhär. vi ska ju köra till sälen inatt. :(

jag kommer garanterat inte kunna åka skidor förrän tidigast tisdag, men jag kan ju lika gärna ligga där uppe och ta igen mig och sen åka några dagar på slutet av veckan än att ställa in allting och ligga här hemma och tycka synd om mig själv. eller hur?!

just nu håller jag på och packa för fullt, se lite film och städa om vartannat. ikväll ska jag laga middag och hoppas på att jag kan behålla det i kroppen.
det ska duschas och allt ska bli klart. katterna lämnades till tobbe och malin igår, paul fick göra det själv eftersom jag är sjuk.

paul ska städa bilen på jobb och sen när han kommer hem ska vi packa ut i bilen och sen gå och lägga oss tidigt, speciellt så paul orkar köra hela natten, ska köra vid 3 var det tänkt.

meeeeen, en sak jag ska titta på är i alla fall melodifestivalen! första deltävlingen sänds på TV idag och det ska jag minsann inte missa, det är ju ändå paul som ska köra så jag kan ju sova i bilen, måste inte vara lika utvilad som han! ;) hihi

nej nu ska jag fortsätta, har massor att göra.

 

puss



marie

tycker det är tråkigt att du inte svarar mera. Även ifall du är sjuk.



Tänkte bjudit upp er när vi kommer hem till hans mamma. Men eftersom att jag inte fått tag på dig har inget kunnat bestämmas. Aja, hoppas att ni får kul.

2011-02-05 @ 21:30:53
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

Emmelie

Tack : )

2011-02-13 @ 16:42:30
Bloggadress: http://twwinie.blogg.se/

marie

hahaha, visste väl det :P Att ni hellre hade varit här tillsammans med oss :) Men som sagt, vi har ju nyår att fundera över ;) Tycker verkligen att ni ska nappa på idéen!!!



Mjaaa lite tråkigt med shoppingen, men vi har varit inne i Patong å sådära så lite hare ju blivit.. dessutom har vi ju en hel del ställen kvar att utforska innan vi åker hem så jag lär ju inte komma hem utan att ha köpt nåt :P



Förresten kunde ni komma upp när vi kommer hem? Den 8 mars.. den helgen? Hade varit kanonskoj! :) Börja planera!!!



Hade ni det bra i sälen då? Inga brutna ben eller så?



Massa pussar å kramar ! LOVE

2011-02-14 @ 11:55:20
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

Anna

Deb är köpt på Rusta faktiskt, tro det eller ej! :) men hur hade du det i fjällen? Uppdatera oss snygging, jag är nyfiken! Kram

2011-02-15 @ 16:30:11
Bloggadress: http://qtee.blogg.com

marie

Nu fåru väl ändå ta å uppdatera?!?! Jag som är utomlands å ska njuta utav sol å värme uppdaterar ju bättre än vad du gör :P SKÄRPNING! haha!!!



Vi va på marknad igår, haha jag har då minsann aldrig sett så jäääkla mycket hellokitty å som om att det inte skulle räcka.. Vart man än handlade på ett ungefär så fick man en påse med katten på! hahaha :P helt galet! Nu ska jag vi sticka ner till stranden :) ÄNTLIGEN! PUssspuss

2011-02-16 @ 03:55:35
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0