effektiv som få

vilken vecka. jag har fått sjukt mkt gjort och är jättenöjd med precis allting. dock har det slarvats lite med dieten, inte att jag ätit onyttiga saker utan att jag inte hållt mina måltids-tider. menmen. nya tag. det kan inte vara 110 procentigt hela tiden. det mår man inte bra av.

har sålt av en hel del av allt jag haft ute. resväskan och alla kläder, och nu i eftermiddag kommer även mobilen att bli såld, antagligen. hoppas han tar den nu också! :)

nästa vecka ska jag gå på alla mina miljoner t-shirts och leggings. ska ta hylla för hylla i garderoben nu. vill ha mer utrymme. saker jag aldrig använt och aldrig kommer använda igen är bara onödigt att det ligger där. gamla linnen som inte passar längre osv.

igår var det cirkelgym på friskis, gud så roligt det var. men idag har jag träningsvärk, gör sjukt ont men ack så skönt. I love it big time!
var även och red igår, tränade på massa saker jag fått som tips av min dressyrtränare och det gick jättebra. var ute och red i lite mer än en timme. brukar inte rida fullt så länge, men det gick så himla bra så jag glömde bort tiden. hehe. då är det allt bra!

kvällen sen var hur mysig som helst. vi mös och tittade på svensson svensson och åt middag!

 

idag innan jag körde till jobbet så städade jag ordning i hela lägenheten och diskade upp all disk och förberedde mat till mig som jag kan ha hela helgen, sen även till paul som han kan ha hela helgen! :)

 

nu är jag på jobb och ska slå en pling till världens bästa mamma!



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0