fullspäckad onsdag!

hur kan man boka upp sig så mkt att det går åt skogen om någon av sakerna inte går som planerat?! jag brukar inte göra det, men imorgon så har jag verkligen bokat upp mig.

se själva:

10.00  min kusin kommer på frukost och hämtar ett bord och sin keps

10.55  besiktning av bilen

12.00  Indoor Walking på gymet

STALLET OCH RIDA

LAGA MAT TILL MANNEN, ÄTA & DUSCHA
17.40  Tobbe och Malin hämtar oss, för sen består resten av kvällen av ishockeymatch!

ja herregud, det kommer bli en tuff onsdag med massa att göra och alldeles för lite sömn i bagaget, men det klarar jag, det är nästan bara roliga saker ju.

dessutom ska jag försöka hinna till peugeot-verkstan och kolla upp lite saker, men inser att jag nog inte kan va så pass optimistisk, får nog lämna det tills på torsdag, hehe...



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0