hektisk tid framöver...

satt och försökte knåpa ihop en dag att hinna träffa rebecka innan vi sticker till sälen, men det gick inte så bra. till slut lyckades vi dock få ihop ett par timmar på måndag. hade typ dött om jag inte hunnit träffa henne innan. :(

så satt jag och funderade, gud vad mycket man har att göra som man planerar långt i förväg egentligen, eller jag gör det iaf.

såhär ser resten av tiden ut innan vi åker:

Onsdag (idag)

12.00   indoor walking

jobb

 

Torsdag

jobb

 

Fredag

rida

12.00   indoor walking
18.00   till tobbe & malin (färga håret, klippa mig, äta & kolla film)

Lördag

07.00   ullared med theres & paul

23.00   ev. ekebo med underbara vänner

 

Söndag

10.30   spinning
rida och ta in hästarna
städa pauls bil
börja packa
laga och frysa in middagar till sälen

Måndag

jobba

 

Tisdag

jobba

 

Onsdag

jobba

 

Torsdag

rida

packa

17.15   spinning

Fredag

jobba

 

Lördag

packa

15.15   spinning
ev. rida (om jag hinner)
till tobbe & malin och lämna katterna

packa ut i bilen

köra till sälen på natten vid ca 03.00

 

ja, som ni ser så är jag vääääldigt uppbokad. förstår inte själv hur det har kunnat bli så. menmen. I love my life right now. har verkligen börjat trivas med mitt uppbokade liv nu sen jag börjat träna och så. jag måste ju planera riktigt noga för att hinna med allt jag vill.

nu ska jag fylla på min vattenflaska och snart ut i kylan och traska!

ciao!



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0