långvecka...

den här veckan är det långvecka på jobbet, mindre roligt. jag trivs på mitt jobb, men ledighet är ändå bättre. finns inget jobb i världen som skulle vara bättre än att alltid vara ledig. :) inte enligt mig i nuläget i alla fall. men såklart måste man ha pengar också och det får man inte genom att vara ledig...

i morse var jag uppe riktigt tidigt och körde älsklingen till tåget, stackarn ska inte behöva gå när jag änå är hemma. sen i eftermiddags tog jag det mest lugnt och såg en dokumentär på tv, lagade mat till mig själv och paul och packade ihop för att köra till jobbet. inget avancerat alls. blev inte gymet som det brukar bli, orkade faktiskt inte riktigt idag. ibland är det såna dagar.

har nyss käkat en riktigt god fruktsallad bestående av mango och ananas. supergod!


nu ska jag ut och gå en runda i den vackra vårnatten. sjukt härligt väder är det.

ciao!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0