lite kvinnligare

nu känner jag mig lite kvinnligare med mina nya fina naglar. hur snyggt som helst. är verkligen supernöjd. tänkte att det var passande att fixa det med tanke på att det är barndop imorgon. men VAD ska jag ha på mig? det är nästa fråga. kommer ta en låång stund att bestämma mig. har inga idéer alls. :(

framtida saker jag ska göra nu är att fixa ögonbrynen och färga utväxten en gång till. sen kommer jag att känna mig riktigt fin och kvinnlig nästa helg. och då ska jag se om jag inte kan bjuda ut paul på bio! myskväll blir det i alla fall, det är en sak som är säker. :)
längtar ♥



idag har jag inte gjort så himla mycket mer än legat på soffan och tittat på TV. har även gått en sväng på ica i svalöv tillsammans med mamma. mysigt!
tycker så himla mycket om att ha egentid med mamma, oavsett vad vi gör. men det händer inte så himla ofta som jag skulle önska. tyvärr.

nej gud. nu ska jag ta nåt att äta. en frukt kanske!


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0