nattlig fika på jobb

riktigt mysig och god nattlig fika blev det. nyttig dessutom ;)



marie

Okej jag sätter ihop två... Eller tre :P våfflorna, jordgubbarna och skilda världar.



Våfflorna ser hur goda ut som helst, dumma jag åt inga våfflor igår istället så var jag på restaurang med Göran (mammas x) å även min plastpappa, som jag mer eller mindre ser som min riktiga. Var jätte längesen vi hade träffats men igår äntligen! Super mysigt å trevligt :) Han ska dessutom övningsköra med mig å hjälpa mig med att hitta en bil sen, han är bilmekaniker ;) Tummen upp för det!



Jordgubbar?!?! Är inte det svindyrt? Men ack så gott! Egentligen borde man spara sådana plastkartonger som jordgubbarna kommer i å sen på vintern kan man köpa frysta jordgubbar å bara tina upp för att sedan slänga ner i kartongen ;) Ingen som kommer märka nånting ju!?? Eller?? Men gott ser det ut, hoppas innerligt att du åt någon åt mig.



Skilda världar då.. Hur orkar du?! Kommer ihåg att när det gick på tv satt man ju som besatt och kollade :P Man var tvungen att vara hemma lite innan det började ifall man varit hos någon. Eller så skulle man gå hem när det var slut. Så sjukt! Haha!! Men roligt vare.

Har du köpt boxarna eller laddar du ner?

2011-03-26 @ 08:08:38
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0