ont bådar gott ?

saker som har hänt den senaste tiden har verkligen fått mig att tänka till och fundera i banor jag inte trodde att jag skulle fundera i överhuvudtaget.

negativa saker kan hända, och gudarna ska veta att det har hänt en hel del negativa saker den senaste tiden, men visst kan det båda gott också?

jag vill påstå att det negativa vi har varit med om, jag och paul, har fört oss så mycket närmare än någon av oss kunnat ens tänka på. allting känns så himla underbart just nu. varje sekund, varje minut som vi spenderar i vårt hem tillsammans känns underbara. jag vill inte att det ska ta slut, och den här helgen ska jag vara borta och inte komma hem förrän måndag morgon, och det känns förjävligt rent ut sagt. och det på ett helt annat sätt än vad det brukar göra.

just nu känner jag mig oerhört lycklig med min tillvaro. jag känner mig älskad - på riktigt! det finns någon som verkligen bryr sig om mig och som är mycket noga med att visa det så att jag verkligen känner det. (paul menar jag såklart)
omtänksamhet är något oerhört viktigt som inte funnits tidigare i den grad som finns nu.

love, careing and respect.

jag trodde inte att något så pass negativt som det faktiskt har varit, kunnat föra något så underbart bra med sig. men när något negativt händer, börjar man verkligen tänka på riktigt och få klart för sig vad som betyder något och vad man vill kämpa för här i livet.

paul, du är mitt allt och jag älskar dig så otroligt mycket. i vått och torrt finns jag här och stöttar dig, på samma sätt som jag vet att du skulle gjort för mig. jag har aldrig träffat en finare människa än dig. tvivla aldrig på att du är unik och ovärderlig. du är UNDERBAR... ♥



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0