sömnproblem ?

jag borde egentligen sova i alla fall en timme till, och trots det så har jag varit vaken i lite mer än en timme. känns inte alls bra. kommer typ dö inatt på jobbet. hehe. menmen, kunde inte sova mera, vetifan varför. och sen så knakade det som fan i väggarna, möss. hata.

jag har däremot varit nere på ica och köpt lite snacks till melodifestivalen ikväll, får ju bara inte missa den. sen fika till mig och conny! :)
även lite småingredienser till om jag ska laga kycklinggryta idag eller imorgon, lutar åt idag faktiskt, men vi får se. just nu gräddas frukostbullarna i ugnen och jag kan knappt bärga mig tills dem är klara. nam nam nam.

när bullarna väl är klara ska jag bre dem och ta ett glas juice och krypa ner i soffan där uppe och se på TV. 

hur ser eran lördag ut?  


- bbella | the asian one ::

sv:

haha har du inte godis hemma då ? ^-^

2011-03-12 @ 13:32:47
Bloggadress: http://bellahuuynh.blogg.se/

yasmine modell fru och mamma

tackar

2011-03-12 @ 17:15:06
Bloggadress: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0