busy week!

den här veckan har jag varit ledig helt sedan i måndags och ska fortsätta vara det fram till måndag, alltså en hel vecka. riktigt skönt. men det har inte varit så himla mycket att man känt att man varit fri. för det är hela tiden nåt som måste göras, och denna veckan har det varit extremt mycket.

hämta bil på verkstad, skjutsa paul överallt, stallet, gymet, rensa förrådet, storstäda lägenheten, städa och tvätta bilarna, handla mat, äta mat, laga mat, tvätta (vilket jag gör just i denna stund) och massa massa annat. kommer inte på allt nu, men det är upptaget hela tiden här. haha. men det är rätt skoj ändå.

det är delvis därför som jag inte hinner skriva här så mycket. bättre jag gör det dem dagarna jag jobbar, för då är det inte så mycket annat. hehe. :)

hur är det med mina läsare då?


marie

vad ska jag förklara med bilden?... Fattar inte riktigt :/

2011-05-15 @ 20:13:57
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

marie

Tack då vet jag! :D Tyvärr måste jag säga att jag kommer förbli blond ;) Ett tag till iaf och i något år framöver. Kan inte hålla på att ändra färg stup i kvarten kommer sluta med att jag kommer få ha peruk 24/7 snart isf...



Allt bra med dig?

2011-05-17 @ 09:33:19
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0