det är INTE ok att det regnar...

vafan. jag skulle städa och tvätta bilen idag så den är fin imorgon när det kommer en spekulant och tittar på den. hoppas fan att han köper den, vill så gärna få detta gjort. vill ju egentligen inte sälja den, älskar min bil, och ju längre det dras ut på försäljningen desto jobbigare blir det ju. vill bara ha bort den. :(

men jag tvättade den i alla fall, och nu står den under tak för att torka, ska ta itu med den senare när den är torr och putsa rutorna och dammsuga och polera lite. tänkte även städa och göra det smidigt med alla saker som finns i den så det är lätt att bara bära upp det imorgonbitti när jag kommer hem i änglaholm!



idag har jag sovit hemma hos min kära vän linda, ville inte hem till mina föräldrar för mamma skulle ha en hel förskoleklass där och hur mycket sömn hade det gett mig?

när jag var i lödde så var jag inne om centersyd för att snacka lite med linda, och då gick jag in en sväng till H&M och där hittade jag det finaste jag sett på länge. blir en liten 4 årspresent till paul, vi har ju varit tillsammans i hela 4 år på fredag. han är värd något speciellt då. tycker ni inte?!


som ni förstår är det ju inte han som ska ha det på sig! ;)


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0