godissnören

sitter här och tänker på massa gottigt då jag är djuriskt hungrig, och kom att tänka på godissnören, ack så gott det är. varför vet jag egentligen inte för smakerna kan man få på annat sätt än genom snören men det är så himla kul att äta det samtidigt kanske?!

brukar alltid knyta massa knutar och ibland även knyta fast godisnappar i snörets ände.

dem finns i flera olika smaker. dem jag har testat är kola, jordgubb, lakrits och zoo-apor. (den sistnämnda innebär alltså att det är samma smak som på zoo-apor i ask fast i snöre istället)

min favorit måste jag säga är kolanejlakritsnejkolanejlakrits. åååååh, jag vet inte vilken, men kola och lakrits är sjukt goda. dem andra funkar också men inte lika goda.

yum yum yum!




Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0