syns jag ?



det känns för tillfället inte som att jag syns.
jag känner mig så lost in space, bortglömd och förbisedd.
det enda jag vill är att vara älskad, sedd och omhändertagen.

jag känner mig så ensam och kall.
jag fryser fast jag ligger under täcket.
jag vill tillbaka till tvåsamheten och värmen.
om detta bara kunde vara över snart.

det känns precis som att allt annat är viktigare än jag, än oss.
jag vet att det måste vara så just nu, och att det snart är över. men ändå.

jag vill inte att det ska va så.
jag vill att det ska vara som det borde.

men jag missunnar inte dig detta, jag hoppashoppas att det inte är förgäves.
även fast jag tycker att det är jobbigt, så vill jag att det ska gå bra.
jag vill så gärna att allt ska lyckas.
jag vill att allt missunnande ska ge resultat och kännas värt det.

det måste vara värt det.
jag väntar på dig.

vår tid kommer...


Anonym

de funkar

2011-05-08 @ 19:01:13

marie

Nu kommer jag om ett tag, ska fixa kvällsmat och rensa jordgubbar :D Hörs om en stund!

2011-05-08 @ 19:33:56
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

miixx

söt blogg du har :> bloglovin?

2011-05-09 @ 15:45:43
Bloggadress: http://miixx.se

Emilia

Det är klart att du syns!

Du ska inte tänka så här. Se istället på allt det positiva runt om dig. Du är en bra tjej & vad du än går igenom så blir morgon dagen bättre. Kramar

2011-05-20 @ 10:43:46
Bloggadress: http://nomorehope.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0