Halva Skåne runt

Det känns verkligen som att jag varit runt och kört överallt.
När jag vaknade bar det av till Helsingborg där det blev lunch på bästa Bagel House, därefter till Akelius kontor, sen Flügger för att hämta ut massa grejer och sen vidare till lägenheten för att lasta in allt.

Dagens göromål blev sen att dammsuga överallt, packa upp lite plastsaker i köket som jag fick med mig i en kartong hemifrån Svalöv.
Rev även ut inredningen i min walk-in closet. Alla kvarvarande skruvar och spikar i väggar åkte också ner.

Efter det bar det av till åsljunga och världens bästa mekaniker (min morbror) för att fixa med min bil som är kass. "check engine" lös i instrumentpanelen. Vi bytte tändstiften, och ska även byta tändkablarna. Sen ska bilen förhoppningsvis vara fit for fight igen. Håller tummarna!

Och nu befinner jag mig bredvid min fina paul i Ängelholm. Han har precis börjat snarka! :)

Morgondagen bjuder på mer fix i lägenheten. Tänkte skydda alla golven och börja riva ner tapeten i vardagsrummet. Får se hur långt jag hinner. Bilder kommer!

Sov gott vänner!



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0