MÅSTE-shopping med malin igår!

igår var jag på ett läkarbesök i landskrona rätt tidigt på morgonen, sen hade jag absolut inget för mig så det blev att jag slog en pling till Malin vilket resulterade i att jag åkte hem till henne och fikade och fick se hur man gör hemgjorda köttbullar. dem blev riktigt goda, du ska va sjukt nöjd, malin!

det blev sen en spontanrunda till Familia innan hon skulle jobba, och där var jag helt enkelt tvungen att utföra lite så kallad MÅSTE-shopping, för det kommer jag inte ha råd med i lika stor utsträckning sen när jag får min lägenhet.

mina stövlar sjunger på sin sista vers - sulan är halvt lossnad, dem spricker här och var, färgen börjar försvinna och jaaa, ni hör ju själv. ett par nya stövlar var ett måste.

sjukt sköna faktiskt. inte alls skillnad mot mina gamla som ändå är ingångna i 2 år. då kan ma inte va annat än sjukt nöjd. jag köpte dem på skopunkten, och som bekant har dem ju att om man då köper 2 par så får man det andra paret för halva priset och jag var faktiskt tvungen att utnyttja det.

som försvar mot alla paren skor jag har hemma så får jag ju säga att jag faktiskt inte äger några snygga pumps för höst och vinterbruk och dessa går faktiskt under kategorin "kängor/boots" på skopunktens hemsida. I love them! och det var ju faktiskt halva priset!

 

sen var det ju det här med vinterjacka. jag har ingen som är riktigt varm som är något att "hänga i julgranen"! den jag har köpte jag i början på gymnasiet/slutet av högstadiet nån gång. riktigt längesen var det i alla fall. massor med år sen. sjukt egentligen att man har den kvar. men jag hittade en jag gillade direkt inne på Cubus, så jag fick slå till. kommer som sagt inte ha råd med shopping på samma sätt sen, och detta var ju MÅSTE-shopping.

jag var riktigt nöjd när jag åkte hem, fast hade smått ångest över den ekonomiska biten. stövlar och vinterjacka är ju inte direkt den billigaste shoppingen man gör. menmen, MÅSTE-shopping var det i alla fall!

 

har mina kära läsare nån MÅSTE-shopping att göra?!



marie

Man har väl alltid en massa "måste"-shopping.. Sist blev det ett par nya träningsbyxor och en till sportbh. Haha kommer idag eller imon. Det gäller väl att prioritera vad man lägger pengarna på bara så man har råd med shoppingen ;) haha!! När jag prioriterar tänker jag typ såhär.. "om jag inte köper dendär klänningen så kan jag köpa dedär byxorna" ;) hahahah!!



hur äre annars då? Hur gåre med allt? paul, flytt, jobb?

2011-09-28 @ 09:06:22
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

Becca

Snygga köp du! Jag måste ha ett par vinterskor. Kan inte gå i converse i år igen!

2011-09-28 @ 11:19:25
Bloggadress: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0