sjukt bra dag följt av ängestfylld natt!

dagen idag har varit riktigt bra.
jag vaknade och fick besked om att jag skulle slippa jobba inatt, visst pengarna hade varit skönt att inkassera men ändå kände jag att det var skönt att kunna vara ledig. jobbade ju faktiskt extra igår så...

jag gick upp relativt sent, tog en dusch och började packa mina saker. den här helgen ska jag nämligen spendera hos hjärtat. ♥

planerna för dagen var mest bara att köra till ängelholm och ta ikea på vägen för att köpa plastbackar, eftersom det ska rensas i förrådet och julsakerna ska packas om och lite sånt.
men så fick jag en idé, jag ringde bästaste rebecca och frågade om hon hade lust att hänga med, och jag räddade därmed hennes kväll! :)
vi hade sjukt mysigt, maten på curry republic inne på nya väla var minst lika orgasmic som fetaosten från tre spett och gräddbullarna från gräddbulleriet. lite fross, men det ska bort imorgon på gymet! :)

ikea var riktigt bra, jag fick köpt mina plastbackar (valde mellan svarta och genomskinliga och ni som känner mej kan ju säkert gissa direkt att jag valde dem svarta, hehe), även en taklampa till paul (som han dock får betala själv) och sen fick jag även lite svar angående min blivande walk-in-closet som jag håller på att designa inredningen till.

när jag sen kom hem till paul blev det massa mys, som jag hade saknat honom. det kände jag inte fullt ut förrän jag verkligen kom hit och han stod där i dörren och släppte inte in mig förrän han fick massa pussar och kramar. :)

och nu till det ångestfyllda.

MITT NÄSSPRAY VAR SLUT!!! och det upptäcker jag inte förrän jag har legat i sängen och försökt sova ett tag, det ösregnar ute och paul ligger här bredvid och snarkar som värsta grisen.
ångesten fyllde riktigt kroppen och jag började må skitdåligt, näsan krånglade som aldrig förr, det täpptes igenom totalt i båda näsborrarna.
det var ju liksom inget annat att göra än att masa sig ur sängen och ut i ösregnet och ner till statoil för att köpa en ny flaska, för att sen upptäcka när jag kommer hem igen att jag inte behöver den. det är precis som att det sitter i huvudet, jag behöver egentligen inte använda den, bara jag vet att den finns där OM jag skulle behöva. sjukt egentligen, men vetifan hur jag ska få bukt med det.
och tänk då om jag varit i svalöv hos mina föräldrar istället, då hade jag inte kunnat få tag på nässpray såhär mitt i natten, frågan är vad jag hade tagit mig till då?!?!?!?!?!?!?
om känslan varit densamma som innan så kan jag nog garantera att jag hade packat saker och satt mig i bilen och kört upp till statoil i ängelholm och sen hem till paul och sova, inget snack om den saken.

ännu en orsak till varför jag ska bo i en stad och inte i en liten skithåla!!!


menmen, nu ska jag faktiskt försöka sova igen. natti


Becca

Ikväll ska vi ut! Tack för gårdagen!

2011-09-09 @ 09:23:43
Bloggadress: http://isladebecca.blogg.se/

marie

hahahaha det är ju också en jävla "sak" att få ångest för :P hahahahahahahaha



Kan däremot upplysa dig om en sak som är ångestyllt till 100!! Jag å Micke delade på en 200 grams chokladkaka igår å gissa vem som är påväg att bli förkyld?! JAG!!! Vaddå äckliga kalorier som man inte kan träna bort?! Varför?? Varför ska choklad vara så gott?? :P hahaha!!

2011-09-09 @ 11:56:44
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

Emmelie

hej. slutat att rida?

2011-09-15 @ 17:26:28
Bloggadress: http://twwinie.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0