starts with a smile - ends with pain!

i morse vaknade jag verkligen med ett leende på läpparna, min söta gosan låg i docksängen och sov. ni anar inte hur sött det är. som jag berättat innan har paul alltså köpt en docksäng till katterna, eller ja egentligen till lurvisson men dem kan ju ligga i den båda två.

hur sött är det inte?!


sen var det dags att klä på sig (dagens outfit kommer i ett annat inlägg) och köra iväg till landskrona för att träffa läkaren igen. det var dags att sätta in en p-stav i armen. AJ kan jag säga.
först fick jag tandläkarbedövning i en spruta, den kändes litegrann men det brukar ju sprutor göra. sen kändes det inte alls när hon stack in staven. men nu, nu gör det satans ont. känns som jag inte har nån kraft i armen alls, och den är helt lila. menmen, det ska ju gå över. men ack så trist det är nu.

 


efter detta läkarbesök åkte jag hem till en kär vän, jessica. henne har jag inte träffat på jättelänge. det är så himla trist att vi inte hinner ses oftare än vi gör. men ska försöka ändra på det, verkligen. hennes söta barn satte verkligen fler leenden på mina läppar och jag blev minsann poppis.

 

sen var det dags att köra till jobbet där det blev fika med emil. supertrevligt.

 

och nu sitter jag här på jobb och bloggar. hehe. ska strax ut på en promenix i den fina höstnatten. man måste ju ta vara på vädret nu medan det är så fint och temperaturen så behaglig.

 

ciao så länge...



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0