dagens shoppingrunda - stooor besvikelse

idag vaknade jag i rätt bra tid, kunde inte sova längre så jag ställde mig och diskade, det behövdes kan jag säga. sen så var klockan inte dags att köra till jobb än, så jag tänkte att jag skulle ta en sväng in om gina tricot och h&m för att kanske hitta nåt nytt snyggt att ha på mig. var längesen jag shoppade senast.

jag körde alltså till väla men det var en stoooor besvikelse som sagt. hittade inte ett skit varken på h&m eller gina tricot, och det brukar jag ju alltid göra i båda dem affärerna. menmen. that's life. kanske får ta en titt på familia nästa gång det ges tillfälle istället. kanske det är bättre där eftersom folk numera verkar välja att åka till väla, så man förstår ju att det är ganska utsorterat där iofs.

just nu sitter jag på jobb, och på vägen hit hade jag på mig mina nya UGGs om jag fick av paul i födelsedagspresent, berättade ju om dem och visade dem igår. och ni kan ju skriva upp att dem var hur sköna som helst, där fryser man inte om fötterna inte.
några av de skönaste skorna jag nånsin haft på mina fötter!

nu ska jag se vidare på one tree hill. my new addicition!



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0