ego-boost XXXXXL

igår innan jag körde till jobbet var jag inne om Erikshjälpen som inte ligger särskilt långt ifrån där jag bor, och lämnade två stora påsar med kläder, skor och annat som jag inte längre vill ha.

jag mådde så himla bra när jag körde därifrån, och jag har två stora kartonger till där hemma som jag ska köra dit med. kanske imorgon, annars får det bli nästa vecka.

men jag känner verkligen att jag gjort en god gärning och det känns riktigt bra i både hjärtat och själen, prova nån gång. jag lovar, ni kommer att må riktigt bra efteråt!



Becca

Det brukar jag också göra, fast i en konteiner :)

2012-01-20 @ 06:31:12
Bloggadress: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0