kärleksförklaring ♥

en kanske lite udda kärleksförklaring kom till mitt öra igårkväll.

"den 21 december, vill du spendera hela den dagen och kvällen tillsammans med mig?"

varför är då detta en kärleksförklaring kanske många undrar. det är ju hur långt som helst dit. jo, jag har en man som seriöst tror att något skumt kommer att hända den dagen, som maya-indianerna förutsett. man vet inte vad som ska hända, några tror att jorden kommer gå under, kanske ett polskifte eller så... ja vem vet.
men i mina öron var det där en riktig kärleksförklaring, mellan raderna menade han ju att om han skulle dö så vill han spendera sina sista timmar tillsammans med mig. hur sött är inte det?!




Becca

Gulligt :)

2012-01-24 @ 16:01:57
Bloggadress: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0