nyupptäckt: tidsinställda inlägg

det här med att lägga upp tidsinställda inlägg är rätt smart faktiskt. vet att det har funnits ganska länge men jag har nyss testat det och det rockar ju! :)

kanske jag kan få min blogg lite mer effektiv och händelserik nu, med både tidsinställda inlägg och mobilappen kanske jag inte behöver försvinna emellanåt under längre perioder som jag gjort nu. vem vet. jag lovar inget som jag gjort tidigare, får bara dåligt samvete. hehe.

men en sak jag KAN lova, det är att det kommer att komma några tidsinställda inlägg under dagen imorgon när jag faktiskt sover, så får jag se sen när jag kommer till jobb imorgon kväll hur det fungerade.
flipp eller flopp?

men vi får väl se!



Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0