Varför så anonyma ?

Det börjar bli tröttsamt att mata bloggen med inlägg på inlägg, men aldrig få några kommentarer eller feedback. Jättetråkigt är det.

Nu skulle jag vilja att ni svarar på tre frågor för att göra det lättare för mig i framtiden!

1. Vilka är ni som läser min blogg?

2. Vad vill ni att jag skriver om?

3. Vilka inlägg är mest intressanta?


Om ni vill kan ni även ge förslag på en ny kategori som ni skulle tycka om att jag skrev om!


Becca

1. Du vet vem jag är ;)



2 & 3. Tycker om att läsa om allt möjligt. Ett litet sätt för mig att catcha up när vi inte setts på ett tag :)

2012-01-20 @ 06:33:29
Bloggadress: http://isladebecca.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0