Magi till håret!

Jag har väldigt lätt för att få kluvna hårtoppar och det ser så himla tråkigt ut. Efter massa efterforskningar hittade jag en ett leave in-balsam som enligt beskrivningen återförsluter och förebygger kluvna hårtoppar och ger fräscha, friska och glansiga toppar.

Efter endast en användning kan jag tydligt se markant skillnad. Det är helt otroligt, som magi!

Ett tips som jag bara inte kunde låta passera.

Ni kan hitta det på Bellbox för 148:-



Bellbox

Spana in vår nylanserade hemsida på www.bellbox.se! Där hittar du nu förutom vårt breda sortiment av produkter även nya Hårvårdsguiden – fullspäckad med inspiration, frisyrtips och massa kul läsning kring hårvård, hårvårdsprodukter och de senaste hårtrenderna.

Just nu dessutom 20 % rabatt på ditt första köp via http://www.bellbox.se/bli_medlem. Varmt välkommen!

2012-09-11 @ 14:36:18
Bloggadress: http://www.bellbox.se

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0