nattens "To Do-list"

ännu en gång är jag oerhört tacksam för mitt jobb, som jag snart inte kommer ha mer, tråkigt nog. :(
 
har en hel lista med tv-program som missades igår och som missas nu ikväll, och dessa ska jag avverka under natten är det tänkt. thank you, god!

har sett matchen mellan Rögle och Växjö ikväll också och det var verkligen en fröjd att se. allt stämde idag och jag kände total lycka när slutsignalen gick, 3-1 blev det vinst med och det var riktigt viktigt, speciellt inför lördagens hemmamöte mot HV71. vi får väl se om paul är sugen på att se den matchen, för i så fall blir det en början på kvällen där innan det blir utgång med ett glatt tjejgäng.
 
nu ska jag se tisdagens halv åtta hos mig.
 
 


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0