underbar TV-höst

den här hösten är verkligen riktigt underbar om man ser till alla bra tv-program som sänds. varför ska dem sända alla bra under samma period, kan dem inte sprida ut dem under hela året liksom så man slipper perioder med absolut INGENTING på tv.
 
just nu följer jag:
 
  • Kockarnas kamp
  • Hela Sverige bakar
  • Bonde söker fru
  • Svenska Hollywoodfruar
  • Efterlyst
  • Halv åtta hos mig
  • 2 panka tjejer
  • Anger management
  • Uppdrag granskning
  • Ensam mamma söker
  • X Factor
  • Spårlöst
  • Lyxfällan
  • How clean is your house
 
galet, eller hur?!
 
givetvis är jag inte hemma och sitter bänkad framför tvn och ser vartenda program, jag får tacka gudarna för mitt underbara jobb och för att alla program finns på internet så jag kan se dem precis när jag vill. men det är galet mycket ser jag nu när jag staplat upp alla liksom. menmen. what the hell...
 
vad brukar ni läsare följa? något ni kan rekommendera?


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0