24 oktober 2007

fan va mitt liv är rörigt just nu. igår var nog den värsta dagen på hur länge som helst. det började direkt på morgonen, jag var helt sen och hade asbråttom och då måste naturligtvis min bil bli krockad.
sen fick jag ju dra till polisen och göra anmälan och skit direkt efter skolan, verkligen världens drygaste människa fick jag prata med. hur fan kan man låta såna människor jobba som polis? helsjuk var killen.
sen var jag uppe i båstad och hämtade min uniform på företaget, skitbra blev det. såå fin!
inte nog med detta, när jag sen kom till stallet och skulle ut och rida så blev det fiasko av det också. hade tänkte mig en lugn och fridfull stund bara jag och hästen, det är ju så sjukt avkopplande, men tji fick jag. hon var helvild, har aldrig sett henne så innan. men det var iofs rätt mycket som hände runtomkring. hon stegrade sig uppe på gården för att traktorn körde och plöjde på åkern bredvid, hon blev skitskraj. sen så när vi väl kom ner till ridbanan var alla dem andra unghästarna ute och dem bockade och stegrade och skenade omkring precis bredvid, och hon är liksom inte van vid sånt. hon ville ju också busa, så det var inte speciellt lyckat. har så jävla ont i ryggen efter all skit, kunde ju inte hålla mig kvar så jävla lätt.

men jag fick ju ta det lugnt sen på kvällen i alla fall, även om mitt humör inte var speciellt underhållande för alla parter i närheten. haha. men det får man fan ha överseende med efter en sån hemsk dag.

nu sitter jag hemma, som jag inte varit sen i söndags. lite smått deprimerat men ändå skönt. hade tänkt lägga mig riktigt tidigt idag, har så himla mycket att tänka på så jag är helt slut i huvudet. har haft batongträning och handfängselsutbildning nu denna veckan och det är riktigt mycket ett bearbeta mentalt. och massa pluggande inför dem stora proven nästa vecka. snackade med läraren i "tekniska hjälpmedel" i skolan idag, och fick beviljat lite sovmorgon imorgon. men vetifan om jag ska ta den. kanske tar morgonslektionen istället så jag kan se våra bästa år sen på eftermiddag, det lockar faktiskt. har inte sett det på skitlänge, och nästa vecka finns ingen möjlighet.

hade faktiskt tänkt ta mig ett stort glas cola light nu och gå och lägga mig i sängen och slå på någon bra film att somna till!

satt och tittade på bonde söker fru, helsjuk kille han där fredrik. har inte sett så mycket, bara han och en eller två till. men han var helsjuk. såg ut som fan och hade assöta tjejer som ville komma och bo på hans gård. (i dont get it) och han var inte vilken bonde som helst, utan GRISBONDE!!!
och så bodde han utanför båååstad, och han hade en sån härlig klang när han uttalade det, det går inte att beskriva såhär i ord, det måste höras. så jag kan varmt rekommendera att se programmet nästa onsdag, helsjukt. och när hon programledaren frågade vad tjejerna hade att se fram emot nu när dem skulle flytta in på hans gård så svarar han: "vi har ju en kurs i gammeldans!" jag menar, shiiiiiiiet!!!

pusspuss <3


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0