Ärligt om mig själv!

Lovar du att vara ärlig? Jag lovar!
Du heter: Sandra.
Smeknamn: Saaaandii, Frugan (av lina).
Låt som när du är ledsen sörjer till? Lars Winnerbäck - Om du lämnade mig nu.
Beroende av: Skitsvårt, men typ internet, mobilen.
Vem behöver du mest just nu: Lina, Sara, Jessica, Paul, ja många personer som bryr sig om mig.
Vad tror folk om dig? Att jag är en väldigt självupptagen och komplicerad person men som bara vill alla andras bästa.
Stämmer det? Till viss del.
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon och mitt hår.
Vad säger du för att imponera på någon? Jag brukar inte försöka imponera på folk, det är inte min stil.
Hur imponerar man på dig? Ärlighet och ett leende på läpparna.
Brukar du skratta för dig själv? Oh, det händer varje dag, flera gånger om dagen.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Ring mig, baby!"
Var bor du? Svår fråga, just nu pendlar det mellan Ängelholm och Svalöv, jag vet inte riktigt.
Trivs du där: Jag trivs i min lägenhet i Ängelholm som fan, Svalöv vill jag bara bort från.
Äger du några converse: Nej, jag har aldrig fattat vad det är för snyggt med dem. Någon som kan tala om det kanske?!
Sprit, cider, vin eller öl: Helst cider, men en riktigt god drink smakar inte heller fy skam
Brukar du bli för full: Nej faktiskt inte, jag har en limit liksom.
Vad har du för mobil operatör: Telenor och jag trivs bra med det, men gillar inte alla jävla försäljare på det företaget, dem är supersöta men jag gillar inte deras attityder.
Är du allergisk mot något: Starka blomdofter får det att rinna i ögonen och klia i näsan.
Har du haft sex idag: Haha, nej. Var det ett skämt eller?
Nästa mål i ditt liv: Vinna tillbaka det jag mest av allt vill ha och tycker om.
Hur svarar du i mobilen: Det beror helt på vem det är som ringer, mestadels säger jag "Hej det är Sandra" men annars till dem närmsta vännerna så "heeeeeeeeeeeeeeej" eller "tjaaaaa" .
Vem ringde du senast? Nicklas.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Frågade om vi skulle ta en fika på stan imorgon.
Antal timmar sömn inatt: Typ 9, och det var riktigt jävla skönt att få sova ut.
Sov du ensam: Ja i soffan, men inte helt ensam i lägenheten.
Brukar du komma i tid: Jaa, jag tycker det är oerhört viktigt att respektera en tid.
När mår du bra: När jag verkligen känner att personer jag har runtomkring mig uppskattar mig för mig och att folk bryr sig om mig. När jag sitter på hästryggen en solig dag och bara är för mig själv, när jag umgås med Paul och när jag hör honom säga att han älskar mig.
När blev du fotad senast: För ett par dagar sedan, och det var av mig själv.
Hur känner du dig nu: Uppgiven, förvirrad och allmänt komplicerad.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart (det ser man mycket smalare ut i).
Vad tycker du om fötter: Det är ju något alla har, oavsett om det är så vackert eller ej, så jag tycker väl inget speciellt, accepterar det helt enkelt.
Vad saknar du: Att kunna umgås med mina vänner alltid, gymnasietiden, högstadietiden, att kunna rida när jag vill, mitt utseende innan jag och Paul blev tillsammans.
Hade du en bra kväll igår: Ja absolut. Bio med den man älskar är inte något man ogillar.
Favorit dryck på morgonen: Apelsinjuice.

Rakar du benen: Självklart, ibland är jag dock lite dålig på att göra det tillräckligt ofta, men som tur är har jag så ljusa hår så dem börjar inte synas direkt.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Det är så olika, men mitt i natten i alla fall. Måste ju hålla mig vaken så jag inte vänder på dygnet när jag inte jobbar, det blir så fel då.
Är du blyg? Oftast inte, jag är en väldigt social person. Det finns ingen mening att vara blyg, man är fortfarande samma person, det är bara att släppa loss.
Sysslar du med någon idrott: Inte för tillfället, men målet är att kunna börja spela fotboll igen efter sommaren och då i Kvidinge.
Vill du hellre ha mail än brev: Mail är med praktiskt, men ett brev i brevlådan är liksom inget som händer varje dag så det är alltid en lite roligare känsla när man får det.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej inte kärlek, men förtjusning liksom.
Har du spytt offentligt: Nej faktiskt inte, eller jo när jag var liten antagligen men inte som jag kommer ihåg.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Inte något som är osnuskigt i alla fall. Alla vill väl veta hur det känns för det motsatta könet? Eller?!?
Är du nöjd med ditt liv: Som det är nu är jag, för jag vet att dem sakerna jag känner mig missnöjd med är på väg att rätta till sig till det bättre.
Är du bortskämd: Själv tycker jag inte det, men om jag skulle fråga många jag känner så tycker dem antagligen att jag är det.
Vad gör du i morgon: Träffar en kompis nere i Malmö, och sen jobbar hela natten *tråk*.
Vad är det värsta du vet? Att bli missuppfattad, att folk får för sig att jag är en person som jag definitivt inte är. När folk snackar en massa skit utan att alls ha någon uppfattning om fakta och sanning.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Det är så olika, beror helt på vad det är för vecka och om man gör något speciellt just den veckan. Men kanske 1000 kronor i snitt, ibland lite mer ibland mycket mindre.
Vad behöver du just nu? Kramar, kärlek, ömhet.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Carolina Gynning. Hon skiter i allt och alla och är bara sig själv och gör det coolt. Jag önskar jag kunde vara lika fräck som hon.
Vad längtar du till? Tills jag klarat av min dietkur och kan visa upp en snyggare och mer vältränad kropp än den jag har nu.
Har du bra vänner och äkta vänskap? Jaaa, både äkta vänner och personer som jag endast ser som kompisar. Det är viktigt att skilja på.
Vad använder du för shampoo? Dove, det är det bästa enligt mig. Lukten är gudomlig.
Vad är det finaste du fått? Ord är nog det finaste man kan få, men något som nog är finare är känslor. När någon liksom riktigt visar en fin och kärleksfull känsla för en, när man verkligen kan ta på känslan.
En speciell dag du minns: Dagen då jag och Paul träffades första gången hemma hos mig och vi tog en promenad i solnedgången.
Tycker du om någon just nu: Jaa, det finns en viss Paul som har mitt hjärta helt och hållet.
Om fem månader: Hoppas jag att en solresa är beställd med den jag älskar.
Du samlar på: Erfarenheter, vänner och skor.
Gröna eller röda äppeln: Gröna äpplen, helst så sura som möjligt.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Jag ringer absolut inte till någon, brukar bara vilja sitta för mig själv. Ibland skriver jag ett blogginlägg och bara gnäller och kräker av mig.
Gillar du golf: Nej det gör jag inte. Har provat det en gång men lyckades bara träffa bollen typ två gånger på en kvart och då kom den bara ett par meter så NEJTACK till golf för min del.
Vilken tid gick du upp idag: Klockan TVÅ. Jag vet. Men jag var uppe halva natten först.
Har du sovit i din egna säng inatt: Nej jag sov på soffan, men i min egen lägenhet i alla fall.
Har du strumpor på dig nu: Nej det har jag inte, det är läggdags fan.
Vad ska du göra ikväll: Har jobbat hela kvällen så nu ska jag bara sova.
Är det okej att gråta: Självklart!
När grät du senast: Häromdagen. (har gjort det ganska mycket den senaste tiden)
Laddar du ner musik och film från Internet: Det var ett tag sen nu pga den dumma lagen, men ja det gör jag. Mest film faktiskt. Eller jag får väl säga, gjorde!
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Åka på en långresa och sen komma hem och köpa en del saker jag alltid har velat ha och drömt om. På resan skulle jag ta med mig Paul.
Bär du glasögon eller linser: Nej det gör jag inte.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Absolut inte. Ser hellre att jag kan köpa tio olika plagg än ett för samma pengar. Valmöjligheter är viktigare än ett känt märke.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Någon gång mellan klockan tio och ett.
Har du piercing: Nej jag är helt soft.
Vill du gifta dig: Om den rätta känslan finns, så varför inte?
Vill du ha barn: Givetvis, men inte just nu. Det måste vara rätt läge och med rätt karl.
Solar du ofta: Nej det gör jag inte. Har lite smått fobi för det där med solarium. Har fått för mig att glaset liksom kan gå sönder. Hur ska jag göra för att våga?
Är du bra på att laga mat: Japp, värsta kocken. Kom ju faktiskt in på gastronomiskolan.
Gillar du att dansa: Ja, men jag är inte så duktig på det. Önskar att jag var bättre, därför gör jag det inte så ofta.
Är du flygrädd: Nej inte rädd, men jag har helt klart respekt för det.
Hur vig är du: Inte alls?
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten blandat med någon droppe fun light.
Vilken är din favoritglass: Sandwich. The original!
Tror du på ett liv efter döden: Jag vet ärligt talat inte. Och det tror jag inte det finns någon som gör heller.
Tycker du om sushi: Har aldrig smakat det. Men jag tror inte jag skulle gilla det.
Vad äter du helst när du ser på film: Chips. Men det är slut på det nu så jag får väl säga vindruvor, mest för att främja min nya livsstil.
Bor dina föräldrar tillsammans: Jaaaa, så ovanligt men dem gör faktiskt det.

Har du tandläkarskräck: Nej absolut inte. Jag är född med dåliga tänder via generna, så jag har lagat ganska många hål så man kan väl säga att jag är van. Det är ju som att gå till vilken annan läkare som helst, dem är till för att hjälpa.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska definitivt. Försök att få upp mig på morgonen när jag sover, det är omöjligt.
Vilken ögonfärg har du: Blåa, så blåa det bara går att ha.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja självklart.
Biter du på naglarna: Ibland. Men försöker att inte göra det.
Röker du: Mycket mycket sällan. Händer det så är det på fest, och det är sällan det också. Men det händer som sagt.
Hur ofta tränar/motionerar du: Har inte varit alls mycket nu på senare, men även det ska bli ändring nu när min nya livsstil startat. Tre gånger i veckan ska det bli ungefär och hittills har jag till och med lyckats hålla det.
Senaste låt du hörde: Secondhand Serenade - Fall for you (den bästa just nu)
Vad gör du på helgerna: Jobbar mest, annars umgås jag med dem som betyder något alldeles speciellt för mig.



Du Vet Inte

ja men absolut :) gör så..



haha kul med frågor o svar.. men de va en heeeelll del

2009-04-22 @ 14:17:21
Bloggadress: http://duvetintee.blogg.se/

dalaplan

;;)

2009-04-24 @ 09:23:44

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0