Del 6 - Min dag

Det finns inte alls mycket att säga om den här dagen.

 

Jag vaknade och det första jag insåg var att detta kommer att bli den tyngsta, tuffaste och jobbigaste arbetsveckan på mycket länge. Veckan överhuvudtaget förresten.

Det var ju som sagt inte någon höjdarstart på dagen tyvärr.

 

Just nu sitter jag på jobbet och tråkar, och känner mig bara mer och mer deprimerad när jag tänker på att jag ska jobba till 02.55 inatt.

 

Usch hemska dag.

 



Del 1 - Presentera mig själv.
Del 2 - Min första Kärlek.
Del 3 - Mina föräldrar.
Del 4 - Det här åt jag idag.
Del 5 - Vad är kärlek.
Del 6 - Min dag.
Del 7 - Min bästa vän.
Del 8 - Ett ögonblick.
Del 9 - Min tro.
Del 10 - Det här hade jag på mig idag.
Del 11 - Mina syskon.
Del 12 - I min handväska.
Del 13 - Den här veckan.
Del 14 - Vad hade jag på mig idag.
Del 15 - Mina drömmar.
Del 16 - Min första kyss.
Del 17 - Mitt favoritminne.
Del 18 - Min favoritfödelsedag.
Del 19 - Detta ångrar jag.
Del 20 - Den här månaden.
Del 21 - Ett annat ögonblick.
Del 22 - Det här upprör mig.
Del 23 - Det här får mig att må bra.
Del 24 - Det här får mig att gråta.
Del 25 - En första.
Del 26 - Mina rädslor.
Del 27 - Min favoritplats.
Del 28 - Det här saknar jag.
Del 29 - Mina ambitioner.
Del 30 - Ett sista ögonblick..



marie

Haha, förlåt!! Ber hemskt mycket om ursäkt, men det kommer ett eget inlägg om det :) det lovar jag!



Nope, han funderar dock på att bli sjuk dagen innan så vi kan åka dagen innan istället :) De sa han igår! Så jag hoppas å håller tummarna på att han blir sjuk. Att han drabbas utav något riktigt hemskt virus :P



Hahaha, vilken värdinna?? Man brukar faktiskt få se menyn... Haha, ÅÅÅNGEST! tänk ifall man inte tycker om det å ska man iaf hålla god min å äta å låtsas sm att det var gott.. haha!! Det alltid bäst att förutspå det värsta, då blir det oftast inte så hemskt ändå eftersom att man tänkte sig det värsta :P



Här är en till som längtar!! :D

2010-12-20 @ 17:18:36
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

marie

Förfrågan om byte av julfirande skickat och du väntas få besked inom en snar framtid ;)



KANON!! Då kan jag nog överleva :) Hahaha!! Bestämt klädsel än? Jag nojjar mig för mittklädval så jag måste verkligen hitt anågot mer, men det är svårt! Vill inte se likadan ut som någon annan och med klänningen från thailand kan jag vara SÄKER på att jag är ensam om just den klänning... haha att det ska vara så mycket tankar/känslor kring något så oväsentligt egentligen?? Hysteriskt ironiskt!



Du får inte kolla för mycket på telefonen bara! Vill ha dig vid liv i många år till! Förresten kollat din mejl? Jag har skickat ett hyfsat långt till dig där.. Baahh, jag hatar mammas t-bord! Inte alls skönt att skrva på! ::( Synd om mig!!



Jag å fisen ska klä granen, men han ska ju BARA spela klart på sitt DS... Blir fan inte klok på ungen! Jag sa iaf till honom att han kunde ju säga till sen när han va klar! haha!!

2010-12-20 @ 17:33:50
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

marie

Men absolut! Det kan vi göra :D Det kan vara som en nyårspresent, för det SKA man få :P haha!!!



Hade varit nedras kul ifall det fixade något vackert till oss ;) tycker du inte? Men joo det tycker jag absolut att vi kan göra! Vart beställer du det då? Ge mig ditt kontonr så kan jag föra över när jag kommer hem sen, eller så tar vi det på nyår.. Det spelar ju ingen större roll! Men det hade varit riktigt kul! haha, tillochmed jag gillade ölen och jag AVSKYR öl! haha!! Fast cider är nog snäppet godare men ändå.. men det hade varit riktigt kul! :D Lets do it!!!

2010-12-20 @ 17:36:01
Bloggadress: http://mlundqviist.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0