Dags att börja blogga igen?

Jag vet absolut inte varför, men jag fick plötsligt en knasig känsla att skriva på min blogg. Har ju inte gjort det på evigheter så jag har ingen aning om var den känslan och viljan kom ifrån, men här är jag!
 
Jaa, vad händer i mitt liv just nu?
 
Vi håller på att renovera vår nya lägenhet, börjar se ljuset i tunneln och det är snart dags att flytta in. Känner total lycka över detta faktiskt. Jag och min sambo sitter nu på en jättefin 3,5/4-rums lägenhet som vi håller på att göra så fin så fin.
 
Kan bjuda på ett smakprov. Här är en bild på entrén precis där man kommer in:
 
 
Och tro mig, jag blev supernöjd!!!
 
Sen har jag från och med idag övergått till att jobba dagtid istället för natt, och det ska jag göra resten av året i alla fall. Sen får vi se hur det ser ut!
 
Det finns inte mycket tid över för annat än renovering, flytt, städning, jobb, sova & äta just nu. Men det är mycket nog ska ni veta. Men det är sååå värt allt arbete när man ser hur fint vi kommer att få det!
 
Ha en bra dag, vänner!
 


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0