matchrapport: bk landora - asmundtorps if 6/6

shit. helt sjukt. har aldrig nånsin tagit fel på tiden när jag skullat döma. men idag gjorde jag minsann det. sjukt pinsamt. men det gick bra ändå, jag ringde tränaren och sa att jag blev ett par minuter sen och jag snabbade på som fasen. har nog aldrig kört så fort in till landskrona som jag gjorde idag. haha. men det var skoj. tur jag inte mötte polisen, men det gjorde jag däremot på vägen hem.

det kändes som om min insats i matchen skulle bli katastrofal eftersom allt var så stressigt osv, men det blev faktiskt riktigt bra. jag är riktigt nöjd. det fan inte alls mycket jag missade. typ nästan ingenting faktiskt.

hemmalaget vann med 4-0, men jag tyckte inte att dem var så överlägsna som siffrorna visade. menmen. så blir det ibland. alla lag kan ha en dålig dag och det var definitivt inte asmundtorps bästa. dem hade väl en del att fundera över tills nästa match antar jag!

det bästa för min del är att båda tränarna och alla spelare var mycket nöjda med min insats. det är alltid en eloge för varje domare när det är på det viset. speciellt nöjd var asmundtorps tränare, och det känns riktigt bra. det är nämligen ovanligt när man förlorar så stort och har fått ett gult och en lindrig utvisning ovanpå det. så jag får vara mycket nöjd!

Sandra Nilsson 133410


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0