24 maj 2007

igår var vi nere på LillOlas i borstahusen och grillade med klassen. mattias och annika kom också dit en stund, mkt trevligt. sen stack jag tidigt för jag skulle till älsklingen. :)
riktigt mysigt hade vi. mös jättemkt och allt var så perfekt. fan, jag är riktigt kär alltså!

sen stack han och jobbade i morse och jag låg kvar, och så ringde han och väckte mej vid tolv. haha. sen hade jag bara mys med mej själv hela dagen. röjde lite i hans lägenhet, det såg verkligen ut som om det är en kille som bor där ensam alltså. haha. sen fixade jag så maten stod på bordet när han kom hem och så mös vi lite till innan han stack och jobbade igen. så jävla gullig jag har varit idag istället! diskade minsann också. :)

sen var det ju dags för mej att köra till häljarp och döma. och hur det gick för mej där, det kan ni ju läsa under kategorin: domare. haha. gick förjävligt idag. menmen. det gör det ibland. man kan inte va i sitt bästa skick alltid. haha.

när jag kom hem träffade jag amanda, ludvig och linda ute på gatan. dem skulle köra hem precis, fick ett jävligt glädjande besked. bois slog malmö ff i svenska cupen. det trodde jag verkligen inte, men glad blev jag. :)
sen bestämde jag och linda att vi ska käka lunch ute på center syd imorgon. härligt ska det bli.

nu ska jag hoppa in i duschen och sen ringa älsklingen!
min, bara min paul! ♥

pusspuss <3


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0