15 oktober 2007

det har varit en mycket givande dag. i morse vaknade jag och tog en riktig långpromenad, jag gick nämligen hemifrån paul till tåget. riktigt skönt faktiskt, perfekt promenixväder! sen fick jag en avkopplande stund med en bok i handen och åt frukost osv på tåget.
när jag kom fram till landskrona var det att bege sig till lasarettet, där jag skulle på återkontroll efter operationen i min näsa förra hösten. det är ca ett år sedan nu. den gick ganska bra, fick ny medicin som jag ska börja ta imorgon, sen ska vi se om det behövs en ny operation eller inte, men jag tror faktiskt det. men det lär inte bli förrän om ca 3-6 månader som beslutet tas, sen ännu längre tills jag får en tid.

igår var jag och träffade min framtida chef på båstad bevakning AB och vi var nere på larmcentralen i malmö och besökte han som satt där. han visade mig hur allt fungerade och berättade hur dem jobbar osv. sen körde vi till helsingborg och hälsade på sasha. helskön kille, ska antagligen jobba med honom snart. :)
fick även vara med på ett larm, riktigt intressant att få se hur det går till litegrann innan man liksom börjar med den heta gröten.

paul kom och hämtade mig i skolan. vi ska ju köra till billeberga nu ikväll och sätta in hans bil i garaget, för hon som bor där kunde inte igår. paul har ju lika långt hem till mig som han har till sig själv, så det passade likabra idag.
jag själv måste ju följa med och köra golfen dit, annars kommer han inte hem sen. han måste allt vara snäll idag! :) haha.

i skolan hade vi bevakningsjuridik. gick igenom ett par fall och diskuterade utifrån lagrum och vi fick ställa frågor osv. man lär sig verkligen mycket på alla filiphs lektioner, diggar honom starkt.

nu hade jag tänkt klä på mig lite myskläder inför kvällen innan vi ska köra iväg med bilarna.

pusspuss <3


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0