18 december 2008

paketkalender: sugrör som smaksätter mjölken (choklad)

nu har jag kommit hem från jobbet. en riktigt trevlig dag faktiskt. kände verkligen att jag fick gjort mycket och att jag gjorde stor nytta. behar gjorde ju inte det direkt, eller ja, lite, men det kändes mest som att jag jobbade som fasiken. menmen, kanske jag som har fel. men strunt i det nu. det har i alla fall varit trevligt att jobba idag. jag har kommit fram till att jag nog gillar morgonpassen riktigt mycket. ska ju ha stefans pass sen när han ska bli pappa. kommer bli skoj. :)

nu ska jag bara slöa, tänkte se en film. och sen ska jag laga mat till mig och paul. får bli tacos idag. lättast så. fick ju lite av mamma och pappa i helgen som vi frös in. så det är bara att fixa grönsakerna och värma köttet. busenkelt. sen efter maten ska jag och han ner till gymet och träna styrketräning. ska bli skoj.

usch vi behöver tvätta. har massor med tvätt. men det finns typ knappt någon tvättid innan jul. det är fan kris. paul kanske inte ens har några rena strumpor på julafton. haha. men vi får se. kanske får göra det på natten en dag. men det vill man ju inte heller. och paul gör ju inte det. och jag måste rätta mig efter när jag jobbar. soppa eller vad!?

nu blir det sofflocket. mors!

pusspuss <3


Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0