skoj att veta om mig

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött och uttråkad
Favoritgodis: Lakritsblandning
Kläder just nu: Securitas väktaruniform
Musik just nu: Ingen, svagt på radio P4 bara
Vinterplaner: Juldekorera mitt hem, spara pengar till resa

Hur många kuddar sover du med: 3 st
Spelar du nåt instrument: Nej
Morgon- eller nattmänniska: Natt
Vem är viktigast för dig: Pojkvännen, min familj, mina vänner
Bio eller promenad: Bio
Är du kittlig: Ja väldigt
Snarkar du: Nja, när jag är förkyld
Stjärntecken: Stenbock
Äckligaste insekten: Småkryp (myror, spindlar osv.)
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Osynlighet
Vad vill du jobba som? Polis

Stökigt eller välstädat? Mittemellan
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Nej aldrig
Gillar du att sjunga? Ja, men bara till bakgrundslåt och när ingen hör
Anser du att du är stark? Ganska. Skulle kunna brotta ner en stor starking
Vad gör du om du får hicka? Dricker vatten eller hållar andan
Vad längtar du mest efter just nu? Arbetspassets slut och morgondagens ULLARED-besök



marie

ÄlskPälsk! Jag Älskar dig å saknar dig hur mycket som helst! Va göru på dagarna? Vi får hitta på något NU snart! Jag vill leka med dig! Nästa gång jag får pengar, ska vi bestämma att vi leker då?



Miss ya! PUssar Älskar dig!

2008-10-18 @ 22:28:17
Bloggadress: http://lundqviist.blogg.se/

Kommentarer

Ditt namn :
Kom ihåg mej ?
E-post : (bara jag som ser)

Blogg / Hemsida :

Varsågod, ordet är ditt :
ha en underbar dag!
RSS 2.0